joi, 11 ianuarie 2018

Premierii vânduţi ai lui Dragnea

  Doamne, mă iartă că din când în când mă cert cu nevasta, nu o fac din răutate, ci doar din dorinţa de a ne împăca după ceartă!
Asta despre mine, dar ce ne facem când certurile sunt în sânul PSD, partidul care în 2016 în timpul campaniei electorale ne asigurase că va face ca lucrurile să se mişte în bine. Zis şi început de făcut.
A pus prim ministru pe Grindeanu, după aproape şase luni liderul PSD constată că omul pe care el îl ridicase la rangul de premier nu mai corespundea cerinţelor, mai precis că premierul ar mai fi avut o comandă, una ocultă. Cu mare greutate a reuşit alianţa să-şi demită propriul prim ministru.
Liviu Dragnea a învăţat din păţania cu Grindeanu şi după o matură chibzuinţă l-a propus pe Mihai Tudose pentru postul de premier. Bucurie mare, pupături pe gură, jurământe de iubire. Totul a fost bine aproape alte trei luni, apoi au apărut fisurile, ele s-au numit Plumb, Şhhaideh.
Bomboana de pe tort este Carmen Dan. Premierul Tudose în loc să-l demită pe şeful IGPR Bogdan Despescu, aşa cum propusese ministrul său şi în acelaşi timp şeful lui Despescu, hotărăşte să-l menţină în funcţie pe şeful IGPR. Asta înseamnă că premierul nu are încredere în propriul ministru, ci în subalternul ministrului pe care acesta voia să-l demită. Toate au plecat de la un violator care era agent de poliţie, cu toate că poliţiştii , colegii violatorului, îl cunoşteau şi aveau poza lui în mână, nu se hotărăsc să-l denunţe decât după trei, patru zile. Cred că toţi poliţiştii care l-au acoperit ani de zile şi aceia care nu l-au denunţat deşi ştiau cine este, ar trebui consideraţi vinovaţi şi demişi fără discuţie. În situaţia asta premierul trebuia să se alieze cu ministrul de interne, chiar dacă nu o agrea şi să o susţină până-n pânzele albe.
  Nu ştiu care sunt criteriile care stau la baza alegerilor premierilor în PSD, dar în mod sigur trebuie schimbate. Nu ştiu dacă Tudose e vinovat, sau nu e vinovat, ştiu un singur lucru, dacă eşti premier politic respecţi directivele partidului, altfel te pui în afara lui şi trebuie să-ţi dai demisia.
Domnule Tudose, dumneavoastră nu aţi dat examen pentru a obţine funcţia uriaşă  ca importanţă, după mine cea mai importantă instituţie, pentru că aici se pun bazele fundaţiei şi traseul economiei României , nu aţi făcut o şcoală pentru a ajunge premier, ci pur şi simplu liderului PSD i-a fugit ochii pe dumneata şi într-o străfulgerare şi-a zis: „ăsta este premierul meu, Doamne îţi mulţumesc că m-ai luminat”. Apoi cu dumneata de mână a mers în faţa forurilor de conducere ale PSD  care ţi-au dat binecuvântarea.

  Aşa ai fost uns vremelnic premier. Şi pentru că PSD-ul te-a susţinut să ajungi pe fotoliul cel mai înalt din Palatul Victoria, tot PSD-ul te poate extrage de acolo fără să ceară voie lui Iohannis, acestea fiind chestiuni de ordin politic intern. Preşedintele, în situaţia în care PSD-ul îşi va retrage premierul şi va înainta altă propunere , nu are altă alternativă decât să nominalizeze persoana desemnată de alianţa PSD-ALDE, altfel urmează alte proceduri care sunt prinse în Constituţie.

Un comentariu:

  1. Buna ziua, sunt aici pentru a raspândi aceasta veste buna întregii lumi cu privire la modul în care am primit so?ul meu înapoi. Eram nebun când so?ul meu mi-a lasat o alta femeie luna trecuta. Dar când ma întâlnesc cu un prieten care ma introduce în profetul Okona, un mare mesager la oracolul pe care îl sluje?te, mi-am povestit problema profetului Okona despre cum ma lasat so?ul meu. El mi-a spus doar ca am ajuns la locul potrivit ca voi fi dorin?a mea de inima fara nici un efect secundar. Mi-a spus ce trebuie sa fac, dupa ce a fost facut, în urmatoarele doua zile, so?ul meu a sunat ma la telefon ?i îmi pare rau ca m-ai trait înainte. Sunt atât de fericita ?i cople?ita ca trebuie sa le spun întregii lumi cum mi-a ajutat profetul Okona sa-mi dau dorin?a inimii. Daca ave?i nevoie de orice fel de ajutor, contacta?i Profetul Okona la urmatoarea adresa de e-mail: prophetokona@gmail.com De asemenea, a distribuit atâtea vraji ca,
    (1) Daca dori?i ex-spate.
    (2) nu ai nevoie de un divor? în casnicia ta.
    (3) Vrei sa fii promovat în biroul tau.
    (4) Vrei sa vindeci bolile mortale
    (5) Daca vre?i un copil.
    (6) Vrei sa fii bogat.
    (7) Vrei sa î?i ceri so?ul ?i so?ia sa fie a ta pentru totdeauna.
    (8) Daca ave?i nevoie de asisten?a financiara.
    (9) vrei o so?ie / so?
    prophetokona@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Femeia pierdută. Cap X

  -Să revenim la Năuc, stai să gust din ceașca cu țuică și să rup din foaia asta de varză, Năuc a stat tot timpul în cârciumă ori a mai fost...