miercuri, 17 ianuarie 2018

Iohannis a jucat pentru PSD

  Habemus candidat de prim ministru. Toată lumea este bucuroasă.
Domnul Preşedinte a rezolvat foarte repede criza guvernamentală, suspect de repede. Chestiunea asta seamănă cu situaţia aceea când mergi la medic, acolo se întâmplă să fie un doctor cinstit, mai sunt şi din ăştia, tu îi bagi plicul cu bani în buzunar, el te refuză politicos, îţi pune diagnosticul, iar la sfârşit îl întrebi: „Domn doctor este aşa de grav? Cât mai am de trăit?” Doctorul se uită la tine şi nu înţelege nimic, pentru că boala e banală, nu-i gravă.
Liberalii, USR-iştii, PMP-iştii şi TFL-iştii au rămas fără grai, adică cum, Iohannis nu a încercat să provoace alegeri anticipate?
   Măi băieţi liberali, dacă voiaţi aşa de mult alegeri anticipate, vă duceaţi cu o propunere de premier şi cu angajamentul că faceţi o majoritate, apoi trânteaţi propria propunere la vot în Parlament. Voi aţi lăsat măgăreaţa în spinarea lui Iohannis, el nu a intrat în jocul vostru, a înţeles că nu v-a sosit vremea.
Încă o vorbă, voi chiar credeţi că se va ajunge vreodată la alegeri anticipate? Cine e atât de prost să se dea afară din Parlament când nu este sigur că va mai prinde alt mandat de Prlamentar? Băieţii de acum din Parlament sunt boboci, abia au stat 1 an, abia au prins gustul liv-ului şi al somnului, credeţi voi că vor renunţa la o sută şi ceva de milioane pe lună, contra a fi şomer? Eu nu cred, de aceea nu cred în miorlăiala asta cu alegeri anticipate. Apoi şi dacă ar fi fost în extremis alegeri înainte de termen, tot PSD-ul câştigă, pentru că bun, rău, doar el există, celelalte partide se pierd în spatele unor nume de tristă amintire, Chichirău, Turcan etc.
  De data asta, privind strict ce s-a întâmplat pe scena politică, Iohannis a arătat că sprijină alianţa în rezolvarea propriei crize. Adică le-a cam dat peste bot social-democraţilor, nu i-a fost teamă de suspendare, e o prostie cine crede asta.
  Echipa cu care doamna Dăncilă va merge în Parlament va fi validată. Întrebarea care se pune este doar cât timp va rezista la Palatul Victoria. Va fi un guvern, aşa cum un mucalit i-a zis lui Ion Ghica când a fost numit prim ministru al Moldovei în 1859, „va fi un guvern vremelnicesc”, sau îşi va duce mandatul până la capăt? Eu aş fi de acord ca după patru luni să fie demis prin moţiune de cenzură introdusă de alianţa PSD-ALDE, aşa această alianţă va intra în Cartea recordurilor, nici un partid, nicio alianţă din lumea asta, mai mult sau mai puţin civilizată nu şi-a mazilit cu aşa o voioşie premierii.Cineva probabil va face trimitere la instabilitatea politică din Italia anilor ’70. Există o asemănare, guvernele în Italia cădeau la fel de uşor, doar că nu şi le trânteau cei care le formase, ci cei care le făceau opoziţie. Drept este că Chichirău, Turcan et.co.nu vor putea trânti în veci pe nimeni, de aceea puterea a ales să-şi „mănânce”proprii premieri. A era să uit, a mai fost acea alianţă cu PNŢcd în mijloc Convenţia Democrată unde erau foarte multe partide, cred că nici ei, cei care făceau parte din convenţie, nu ştiau cu precizie câte sunt, şi atunci au fost schimbaţi trei premieri în trei ani, de fapt doi al treilea a stat până la finele mandatului.
Vorba domnului Iliescu:”avem o democraţie originală” completez, suntem originali în tot ce facem, chiar dacă este o proastă originaitate.
  Domnule Dragnea, învaţă Dumnezeului ceva din toate aceste păţănii!  Mie ca votant şi ca umil pensionar (nu ar trebui să fiu aşa, dar voi m-aţi învăţat că trebuie să fiu umil, de fapt nici nu pot fi altfel, la câtă umilinţă mă supuneţi voi), nu-mi place circul ăsta ieftin cu uite premierul, nu e premierul, apoi scuza că ai mână proastă. Schimbă domnule mâna, ce dracu, doar ai multe mâini drepte pe acolo şi stângi, că am înţeles că eşti stângaci! A început să-mi fie jenă de situaţiile astea de-a dreptul penibile . Am înţeles, ai greşit un premier  care nu ştiu al cui spuneai că este, al doilea, dar dacă şi despre această doamnă aud la fel, plecaţi cu toţii din fruntea PSD, voi contaminaţi partidul!
  Dacă avem structuri antinaţionale, de ce nu daţi lege să le desfiinţaţi, vreţi să se autodizolve că v-au auzit pe voi miorlăind prin emisiunile TV? Fiţi serioşi!
  Băi băieţi, fiţi oameni serioşi, lăsaţi viitorul guvern Dăncilă să treacă de 1 iulie să mai pună ceva la pensie, nu-l trântiţi dracului mai înainte!

  Am emoţii, cu ăştia nu se ştie niciodată. Doamna Dăncilă, fiţi bărbată, ce naiba! Nu vă luaţi după spusele lui CTP, ăla e dus cu babuinii, sunteţi frumoasă, sper că sunteţi şi deşteaptă, doar sunteţi petrolistă de a mea!

Un comentariu:

  1. Buna ziua, sunt aici pentru a raspândi aceasta veste buna întregii lumi cu privire la modul în care am primit so?ul meu înapoi. Eram nebun când so?ul meu mi-a lasat o alta femeie luna trecuta. Dar când ma întâlnesc cu un prieten care ma introduce în profetul Okona, un mare mesager la oracolul pe care îl sluje?te, mi-am povestit problema profetului Okona despre cum ma lasat so?ul meu. El mi-a spus doar ca am ajuns la locul potrivit ca voi fi dorin?a mea de inima fara nici un efect secundar. Mi-a spus ce trebuie sa fac, dupa ce a fost facut, în urmatoarele doua zile, so?ul meu a sunat ma la telefon ?i îmi pare rau ca m-ai trait înainte. Sunt atât de fericita ?i cople?ita ca trebuie sa le spun întregii lumi cum mi-a ajutat profetul Okona sa-mi dau dorin?a inimii. Daca ave?i nevoie de orice fel de ajutor, contacta?i Profetul Okona la urmatoarea adresa de e-mail: prophetokona@gmail.com De asemenea, a distribuit atâtea vraji ca,
    (1) Daca dori?i ex-spate.
    (2) nu ai nevoie de un divor? în casnicia ta.
    (3) Vrei sa fii promovat în biroul tau.
    (4) Vrei sa vindeci bolile mortale
    (5) Daca vre?i un copil.
    (6) Vrei sa fii bogat.
    (7) Vrei sa î?i ceri so?ul ?i so?ia sa fie a ta pentru totdeauna.
    (8) Daca ave?i nevoie de asisten?a financiara.
    (9) vrei o so?ie / so?
    prophetokona@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Femeia pierdută. Cap X

  -Să revenim la Năuc, stai să gust din ceașca cu țuică și să rup din foaia asta de varză, Năuc a stat tot timpul în cârciumă ori a mai fost...