miercuri, 29 iulie 2015

Discursul lui K.Iohannis în Parlamentul României cu ocazia Zilei Imnului Românesc

      Astăzi cu ocazia serbării Imnului Naţional, Parlamentul României în prezenţa Preşedintelui Klaus Iohannis, a ţinut o şedinţă solemnă. Redau mai jos discursul domnului Preşedinte al României: (unii spun că nu ar fi existat această şedinţă, iar Iohannis nici nu ar fi în Ţară)
                        Dragi români,
         Astăzi cu ocazia serbării Imnului Naţional, „Deşteaptă-te române”, am deosebita plăcere de a felicita pe Andrei Mureşan, cel care a scris versurile poeziei „Un răsunet” şi pe Anton Pann pentru muzică. Deasemeni, ţin să felicit românii care s-au trezit în acel decembrie '89, pentru a înlătura odioasa dictatură comunistă. Numai datorită acelor tineri minunaţi, unii au şi murit în acele zbuciumate zile, astăzi la conducerea Ţării mă aflu eu, un etnic minoritar, posesor a mai multor case şi a unei soţii, gata oricând să preia un eventual cabinet 2.
Dragi români, vă mulţumesc încă odată,. că v-aţi trezit atunci, apoi v-aţi culcat la loc, că dacă aţi fi rămaşi trezi, eu numai ajungeam Preşedinte. Sper ca şi de acum încolo să avem acelaşi Imn Naţional, nu de alta dar, românii dorm bine pe versurile şi muzica lui.
        Orice trezire a românilor, a conştiinţei lor, a dragostei lor pentru glia străbună, ar însemna sfârşitul domniei mele şi a liotei din jurul meu. Continuaţi să dormiţi, Iohannis veghează să aveţi un somn liniştit, orice trezire a voastră înseamnă coşmaruri pentru mine.
  Dragi români, domnilor liberali, acum când au trecut 7 luni de la alegerile prezidenţiale din 2014, pot să vă spun că, am reuşit să câştig alegerile, numai datorită somnului celor mai mulţi dintre dvs. Cei din spatele meu, au mizat pe acest moţăit al românilor şi au putut organiza fel de fel de scenarii, ce puteau duce la un Euromaidan ca în Ucraina. Numai somnul a ferit cea mai mare parte a populaţiei ,de a fi implicată într-un asemenea plan.
        Când este vorba de ordinele venite de la organizaţiile oculte, nimic nu poate opri tăvălugul. Orice împotrivire se lasă cu sânge, scenariile şi regiile sunt perfecte, mortul e de vină.
Nu trebuie să vă împotriviţi la nimic, din ce urmează a se întâmpla în Ţară, totul e scris „acolo sus”, suntem nişte simpli executanţi.
        Domnilor, credeţi că întâmplător am fost ales eu să fiu Preşedintele românilor? Nu, nu a fost întâmplător, eu am corespuns portretului robot făcut de ocultă. Ceea ce aţi văzut cu ruperea USL, demisia lui Crin şi alegerea mea, au fost toate gândite în laboratoarele externe.
Spuneam că am corespuns portretului robot, am 6 case pe care nu le pot justifica, am fost implicat în nişte adopţii de copiii nu tocmai ortodoxe. Nevasta este o parvenită şi o snoabă, eu la fel, între noi fie vorba, nici inteligenţa nu mă dă afară din casă. Aşa că, eram candidatul ideal, apoi alesul ideal. Toate acestea au fost posibile, datorită somnului românului.
           Deşteaptă-te române, strig şi eu odată cu Ţara. Asta aşa ca slogan, bineînţeles că eu Helving şi ceilalţi minoritari nu dorim acest lucru. Şi Slavă Domnului că, nici nu se va întâmpla curând.
Tot mi se trage câte un perdaf că nu vorbesc liber, nu pot vorbi liber, pentru simplul fapt că nu sunt liber, eu citesc ce mi se scrie pe hârtie, nu degeaba sunt considerat un fel de purtător de vorbe ale consilierilor, ori ale altora.
          Acum, am să spun o frază pentru istorie : Imnul oricărui stat, trebuie să fie cântecul de unitate pentru cetăţenii acelui stat, trebuie să fie cel mai motivant şi mobilizator lucru. Trebuie să fie Imnul, Statul, apoi, cetăţenii acelui stat gata să-şi apere Ţara cu arma în mână, gata să-şi apere Ţara de toţi neaveniţi, parveniţii, hoţii şi în general de toţi cei care atentează la securitatea şi integritatea statului respectiv. Asta în general, în ce priveşte România, ne mai gândim dacă mai este, oricum imnul nu ajută prea mult.
          Acesta ar fi fost discursul pe care eram pregătit să-l ţin în faţa Camerelor reunite în Parlament cu ocazia zilei Imnului Naţional, dar cum eu nu sunt în Ţară, iar Parlamentul visează la cai verzi pe pereţi, nu-mi rămâne decât să spun : la mulţi ani Imn Românesc, rămâi cum eşti, românii nu se vor trezi.
Acesta este un pamflet, sper.
 

Un comentariu:

  1. Spuneam că am corespuns portretului robot, am 6 case pe care nu le pot justifica, am fost implicat în nişte adopţii de copiii nu tocmai ortodoxe. Nevasta este o parvenită şi o snoabă, eu la fel, între noi fie vorba, nici inteligenţa nu mă dă afară din casă. Aşa că, eram candidatul ideal, apoi alesul ideal. Toate acestea au fost posibile, datorită somnului românului.
    Deşteaptă-te române, strig şi eu odată cu Ţara.

    RăspundețiȘtergere

Femeia pierdută. Cap X

  -Să revenim la Năuc, stai să gust din ceașca cu țuică și să rup din foaia asta de varză, Năuc a stat tot timpul în cârciumă ori a mai fost...