sâmbătă, 18 aprilie 2015

A doua omorâre a lui Ceauşescu

    
Se spune că ar fi înviat Ceauşescu şi acum umblă prin Ţară, să auzim ce spune: Bă unde sunt eu? Aici scrie Cimitirul Ghencea Militar, deci mi-a făcut-o Iliescu, m-a omorât. Nu-i nimic, bine că mi-am revenit, am să dau o fugă până la „Uzinele 23 August”, zis şi făcut, când ajunge unde trebuia să fie uzinele, îşi dă seama că locul nici măcar numai seamănă cu cel pe care îl ştia. Nu înţeleg ce se întâmplă, ia să merg la „Semănătoarea”, la „Laromet”, totul e pustiu, bine am să merg în provincie. Aici trebuie să fie Târgoviştea, unde dracu e „UPET-ul”, „COS”? Ce se întâmplă cu ţara asta? Am să întreb pe cineva, poate mă lămureşte. Uite, mă apropii de un cetăţean în vârstă, -nu vă supăraţi, ce s-a întâmplat cu combinatul de oţeluri speciale, cu uzina UPET?
             -păi tu vi după lumea ailaltă, de nu şti nimic?
             -Vezi d-ta, cam după acolo vin.
             -Atunci am să-ţi explic, după ce l-am împuşcat pe Ceauşescu, cei de la putere au început să distrugă tot, vezi Doamne erau contaminate cu microbul comunismului, aşa că au vândut pe nimica toată, industria făcută pe vremea lu'ăla de-l împuşcarăm în ziua de Crăciun.
             -Clasa muncitoare nu a zis nimic? A întrebat Ceauşescu surprins
            -Clasa muncitoare a încasat mita dată de guvern şi s-a aşezat la umbră, aici cu o bere în faţă din banii daţi de guvern, se uita cum sunt dezmembrate uzinele şi combinatele.
            -De ce guvernul a dat bani degeaba muncitorilor? A întrebat nedumerit Ceauşescu.
           -Nu le-au dat degeaba, banii au fost daţi ca muncitorii să părăsească serviciul, pentru a nu încurca noile guverne în planul lor de a distruge industria Ţării.
      • Nu înţeleg, clasa muncitoare a acceptat aşa ceva? Unde le-a fost capul? Nu erau ei proprietari asupra mijloacelor de producţie, nu erau ei acţionari ai statului?
      • Ba da, dar ăştia de veniră la putere au fost mai şmecheri, a returnat muncitorilor părţile sociale, aşa că statul a rămas singurul acţionar.
      • Bine, dar Preşedintele, Primul Ministru, nu au ţinut cu poporul?
      • Preşedintele nu s-a băgat, iar Premierul a fost unul Petre Roman, fiu de ilegalist, ăsta a spus că am moştenit de la comunişti un „morman de fiare vechi”
      • Ştiam eu de ce nu l-am făcut ginere, îşi zise Ceauşescu în barbă, apoi tare : şi ăsta, Petre Roman, nu a ţinut cu poporul?
      • Ba da, a ţinut cu poporul lui, cu Catinca, cu Oana, cu Mioara, restul în voia sorţii.
      • Da agricultura cum merge, a mărit sistemul de irigaţii faţă de cum era în '89?
      • Nu au mărit nimic, au distrus şi ce era făcut.
      • Cum domle, a sărit Ceauşescu ca ars, au distrus sistemul de irigaţii? Da complexele de animale, fermele de păsări, abatoarele, funcţionează?
      • Da, de unde, au fost toate distruse, spuse bătrânul cu amarăciune.
        -Măi da România nu avea datorii, avea acumulări de capital, acum cum stă?
        -Acum avem datorii la FMI şi BM aproape 100 de miliarde de euro
      • Ce mai funcţionează mă în Ţara asta? întrebă Ceauşescu deprimat de tot ce văzuse şi auzise
      • Hoţia domle, hoţia...
      • Atunci, mă duc să mor pentru a doua oară, îşi spuse Ceauşescu cu amărăciune.
        Mulţumesc pentru poză : arhivapcr.blogspot.com

Un comentariu:

  1. -Clasa muncitoare nu a zis nimic? A întrebat Ceauşescu surprins
    -Clasa muncitoare a încasat mita dată de guvern şi s-a aşezat la umbră, aici cu o bere în faţă din banii daţi de guvern, se uita cum sunt dezmembrate uzinele şi combinatele.
    -De ce guvernul a dat bani degeaba muncitorilor? A întrebat nedumerit Ceauşescu.
    -Nu le-au dat degeaba, banii au fost daţi ca muncitorii să părăsească serviciul, pentru

    RăspundețiȘtergere

Femeia pierdută. Cap X

  -Să revenim la Năuc, stai să gust din ceașca cu țuică și să rup din foaia asta de varză, Năuc a stat tot timpul în cârciumă ori a mai fost...