luni, 12 ianuarie 2015

Eu sunt şocat, Alina Bica

      Alina Bica, fosta şefă a DIICOT, declară prin avocata ei că, este în stare de şoc.
În stare de şoc sunt eu şi ceilalţi cetăţeni plătitori de taxe şi impozite când auzim că şefa celor ce trebuie să ancheteze fenomenul mafiot din România, este ea însăşi o potenţială mafiotă, nu spun că este categoric, pentru că nu există o condamnare definitivă. Încerc să o înţeleg pe biata Alinuţa, se vede singură şi părăsită, ea care era nedespărţită de Nuţy Udrea, dintr-o dată realizează prăpastia dintre ele. Singură, în celula arestului, într-un semiîntuneric obositor, Alina se gândeşte la modul în care a fost trădată de toată lumea.     Cum domle, ea, Alina Bica, fostă viceministru la justiţie, şefa DIICOT, ea care avea mafioţii la degetul mic, ea care dirija paşii atâtor procurorii din subordine, să fie lucrată ca un găinar de rând? Unde sunt toţii cei care sărutau urmele pe unde călca ea? Unde sunt adulatori ei? Unde sunt cei care toată ziua îi cântau osanale? În primul rând, unde este Nuţy, ce face de nu dă nici un semn de viaţă? Am auzit că a ajuns să se delimiteze de mine, nu recunoaşte că am fost ca două surori. Nu recunoaşte nici Cocoş milioanele ce le primea. Toţi sunt curaţi, numai eu sunt mafiotă. Staţi voi aşa ,că vă pun eu la locul vostru pe toţi. Voi merge la „Mititica” cu voi de gât, să nu credeţi că uni fac schopping la Paris şi proştii stau la închisoare. Nu, vom sta cu toţii aici şi ne vom scrie memoriile, aşa e corect. Împreună la bine şi la rău. Las-o pe Laura, crede că va fi tot timpul pe cai mari? Va veni ziua în care va plăti şi ea, ştiu eu ce ştiu.
Din punctul ăsta de vedere Alina Bica are dreptate să fie şocată, dar eu, eu cum trebuie să fiu? Şocat, este răspunsul, când văd în fruntea mafioţilor, pe însăşi şefa organelor abilitate să aresteze aceşti mafioţi, sunt şocat, debusolat, deprimat, oripilat faţă de cele ce se întâmplă.
   Cum să nu fiu şocat, eu, cetăţeanul, care aştept de la instituţiile statului ca, averea noastră ca stat şi a mea ca cetăţean, să fie apărate de eventuali infractori şi descoper că, tocmai ce puşi să păzească averile noastre de eventualii hoţi, sunt hoţii.
Aproape zilnic sunt arestaţi, procurori, judecători, avocaţi, poliţişti, politicieni, adică tocmai aceia care fac legile şi cei care trebuie să le pună în aplicare. Halal să ne fie nenico! Cum dracu să dăm înainte când legile sunt păzite de lupi şi făcute de hiene. Cu asemenea specimene nu vom reuşi să ducem România pe drumul cel bun. Cu asemenea oameni Ţara noastră va trăi tot din datorii, vom falimenta ca ţară, spre bucuria lui Merkel care abia aşteaptă să ne transforme în ghetou german.
   Speranţa mea este mică în ce priveşte viitorul acestei Ţări şi din cauza faptului că, infractorii sunt tineri, speranţa noastră se spulberă odată cu lipsirea lor de libertate. Până prin 2000, infractorii erau relativ în vârstă, speram ca la schimbul de generaţii să avem tineri integrii, şcoliţi în vest, iar la revenirea în ţară să aducă obiceiurile sănătoase de acolo. Au venit de la înaltele şcoli frecventate, dar repede au prins năravurile proaste găsite la noi. Mulţumesc lui Dumnezeu că nu sunt toţi aşa, avem şi tineri de ispravă, necontaminaţi, ar fi bine să îi vaccinăm, pentru a nu se nărăvi în rele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Femeia pierdută. Cap X

  -Să revenim la Năuc, stai să gust din ceașca cu țuică și să rup din foaia asta de varză, Năuc a stat tot timpul în cârciumă ori a mai fost...