sâmbătă, 23 august 2014

Adrian Năstase a fost eliberat

           Adrian Năstase a fost eliberat condiţionat conform legii. Mulţi au o problemă în legătură cu acest om, citeam pe facebook opinii ale diverşilor postaci care susţineau sus şi tare ca Adrian Năstase să fie izolat şi ţinut închis toată viaţă, alţii mai suptili îi doreau să fie şef de cameră lui Băsescu, probabil că în toţi se zbătea simţul civic amestecat cu cel de „dreptate”, sigur erau şi din cei care îi urau viaţă lungă şi sănătate lui Năstase.Astea erau opiniile unor oameni din întreaga societate şi nu ma deranjat, este părerea lor şi gata. Ce te faci când ditamai procurorul vine şi spune că Adrian Năstase nu trebuie eliberat, pentru că nici acum după executarea unei părţi din pedeapsă nu îşi recunoaşte fapta, nu cerşeşte îndurare, nu vrea clemenţă, vrea să se aplice legea şi în cazul lui. Asta denotă sfidarea organelor de cercetare penală, în concluzie procurorul de şedinţă a cerut să fie ţinut în puşcărie până se căieşte de fapta comisă.
Judecătorii au analizat probele aflate la dosar, propunerea Comisiei de eliberare condiţionată şi în concluzie au dispus eliberarea imediată a d-lui A. Năstase.
         Am văzut ieşind pe poarta penitenciarului un bărbat distins, jovial, amabil, gata să răspundă jurnaliştilor la întrebări, ironic unde a fost cazul, în nici un caz nu am văzut un bărbat doborât de suferinţă. Acea suferinţă în mod sigur exista, dar era bine mascată de prezenţa de spirit.Săracul Băsescu se uită la Năstase şi nu-i vine să creadă : „băi, da omul ăsta nu a clacat? Am fost convins de faptul că nu se va acomoda cu detenţia şi el e jovial, distant, ironic, cred că ironic a fost, mă rog nu prea îi înţeleg eu p-ăştia şcoliţii. Bine că îl am priponit pe Voiculescu, nu mă pierd cu firea, nu Gabriela, asta e scorţoasă rău, firea mea de om pizmaş, gata oricând să se răzbune când văd un om mai pregătit decât mine, trebuie să recunosc că ăsta, Năstase e poate cel mai tobă de carte din toţi, nici Felix nu e cu mult mai prejos. Apoi îmi este necaz şi pe copiii lor, Năstase are 2 băieţi, care merg pe urmele lui tac-su, Felix 2 fete la fel de isteţe. Eu ce să fac cu ale mele, dacă nu mă votau proştii ăştia să ajung Preşedinte, rămâneam cu ele în vatră, Elena nu ştie dracu nici să vorbească ca lumea.”
         O nouă Mama Omida a apărut pe piaţă, este vorba de Victor Ciutacu, acest vajnic luptător cu morile de vânt, „un bagabont cu sticle-n ochii, fără joben”.D-l Ciutacu cinic, îl avertizează pe Năstase că va fi trimis înapoi în puşcărie până la alegerile prezidenţiale. De unde ai domle asemenea informaţii?.Ce structurii slujeşti? Cine te plăteşte să alarmezi un om ieşit din puşcărie, că va fi trimis înapoi de unde a venit? Noroc că pe Năstase nu îl mai puteţi speria cu una cu două. Orice dosar ar apărea pedeapsa se va contopi cu celelalte, iar executarea pedepsei viitoare deja este făcută. Personal nu cred să mai existe dosare.
           Un A. Năstase liber nu îi va pica bine lui Băsescu şi acoliţilor lui, orice greşeală făcută de ei va fi taxată virulent de prof. Nici Ponta nu trebuie să se simtă bine, a fost singur prin toată casa ca un copil năzdrăvan, a sărit prin paturi, a mai spart o farfurie, nu l-a certat nimeni, de acum gata, a venit tăticu, acesta nu prea iartă zburdalnicia. La treabă don Premier!
          Despre vinovăţia, ori nevinovăţia lui Năstase nu vorbesc, nu am nici o calitate, sunt organe abilitate a face lumină în aceste speţe, inclusiv CEDO.
Istoria va face lumină şi va pune pe A.Năstase, om politic de certă valoare şi jurist eminent, la locul ce i se cuvine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Femeia pierdută. Cap X

  -Să revenim la Năuc, stai să gust din ceașca cu țuică și să rup din foaia asta de varză, Năuc a stat tot timpul în cârciumă ori a mai fost...