sâmbătă, 28 iunie 2014

Scrisoarea lui Mircea către fratele său Traian Băsescu

                          DragăTraiane,
                Află despre mine că sunt bine, ceea ce îţi doresc şi ţie. Am început să mă integrez aici, a fost greu la început, în prima zi chiar nu am putut să mănânc, una că am vrut să-mi impresionez paznici pentru a le fi milă de mine şi poate mă trimiteau acasă şi al doilea, chiar în momentul în care vroiam să mănânc un "coleg" de celulă ce era deranjat la stomac a mers la budă, sunetele produse de acesta  a tăiat de tot bruma poftă de mâncare ce o aveam. Cand a fost strânsă vesela un gardian mi-a zis : nea Mircea pune mâna şi mănâncă, de aici încolo ai drum lung, nu am înţeles, dar un alt "coleg" binevoitor mi-a tradus: înseamnă o condamnare grea. Aşa că am considerat că sunt pe vapor, din păcate ăsta a eşuat pe o insulă pustie, trebuie să mă adaptez noilor condiţii. Mănânc dorm şi meditez. Traiane, îmi faci mult rău, foarte mult rău, nu îţi mai aminteşti când ne jucam, cănd eram foarte apropiaţi, atunci ne împărtăseam toate problemele, acum te-ai ajuns Traiane. Poate că aşa este, dar să mă jertfeşti fără să te uiţi, nu mă gândeam.
           Singura soluţie pentru a ieşi de aici şi pentru a beneficia de un proces just, este demisia ta. Atăta timp cât tu eşti în fruntea statului, ăştia mă vor ţine priponit, pentru a demonstra lumii că nu te amesteci în treburile justiţiei. Traiane, ar fi bine să renunţi la funcţie, am  intra în normalitate şi procuratura nu ar mai simţi povara ta, apoi nu este exclus ca din postura demisionară să ne poţi ajuta mai mult, mă gândesc şi la ginerele tău. Orice spui din fotoliul de la Cotroceni, televiziunile ce nu ne agreează vor suci pe toate părţile spusele tale şi vor spune că încerci să mă aperi, apoi procuratura va lua noi măsuri de constângere impotriva mea, pentru a ieşi tu la suprafaţă. Până la urmă Traiane orbeşte-ţi opoziţia  cum vrei tu, spune-le ce vrei tu, dar noi amândoi, nu uita,

 ştim adevărul, un adevăr pentru care sunt gata să mor, pentru ca tu să nu păţeşti ceva, dar gândeşte-te prin ce trec. Nu cred că pentru a te făli tu cu faptul că protejezi justiţia, trebuie să mă ţi pe mine arestat, lasă dracu prostia asta, oricum nu te crede nimeni, nici chiar cei care te pupă în fund, nu cred, câştigă şi ei un ban. Mai ai câteva luni de mandat, nu ai ce pierde, pleci cu toate drepturile ce derivă din funcţia de Preşedinte, cât despre dosarele care le ai ,sper că ai manevrat bine lucrurile, altfel Maria vine împreună cu Doiniţa cu pachete la noi. Poate că nu ar fi rău, demult nu am mai avut timp să stăm de vorba, aici am discuta, zile, luni, chiar ani în şir, depinde cât ne vor da ăştia.

Un comentariu:

Femeia pierdută. Cap X

  -Să revenim la Năuc, stai să gust din ceașca cu țuică și să rup din foaia asta de varză, Năuc a stat tot timpul în cârciumă ori a mai fost...