miercuri, 28 mai 2014

Stiri de ultima ora; Spovedania lui Crin



                        Jos Basescu, jos pantalonii Basescu sa te pot pupa in fund, gata, m-am facut pupincurist sef de cur basist. Multumesc ca te-ai gandit sa-i trimiti pe Frunzaverde si Stanisoara la PNL, datorita lor, am putut sa vad drumul luminat de PPE si cat de mare luptator anticoruptie esti. M-am lasat orbit de promisiunile pesedistilor si de acuzatiile aduse de ei marilor premieri ai Romaniei, ma refer la Boc si MRU, acesti titani care s-au sacrificat pe altarul patriei, varsand lacrimi amare atunci cand au fost nevoiti sa taie din ratia de lapte praf al sugarilor, din pensiile  batranilor, ori din salariile celor care ii invatase carte. Am fost orb d-le Basescu, dar m-am vindecat, acum vad cu adevarat bunele dvs. intentii, maretia si maiestria in arta conducerii unui stat. Ma veti putea ierta vreodata, pentru lovitura de stat pe care am dat-o impreuna cu tradatorul, cu fariseul, cu hiena rosie, Ponta, in 29 iulie 2012? Ai vazut marite ca am promulgat legea referendumului imediat, desi, o puteam tine 20 de zile si s-ar fi mers pe OU si atunci pierdeai. Doamne, ce mult am urat pe Merkel, Barosso, Reding si Macovei, desi toti doreau binele Romaniei.
            Am crezut Excelenta in manipularile celor de la Antena 3 in legatura cu dosarul “Flota”, casa din “Mihaileanu” si multe alte mizerii aruncate pe piata, acum am realizat, caci un om ca dvs., cu moralitatea dvs. nu avea cum sa fure flota, ori sa-si dea singur o casa, numai cei din Consiliul General al Primariei capitalei sunt de vina, ei v-au bagat casa cu forta pe gat, stiu ca nu ati vrut-o, dar nici pe aia nu ati vrut sa-i suparati.
            Ati facut campanie pentru Elena Udrea si partidul ei, sa fim seriosi, ma uitam la Adina si imi venea si mie sa fac campanie lui Nuti, numai frustratii din PSD si de la Antena 3, pentru ca nu au cum sa ajunga sa priveasca in decolteul, destul de generos, al Elenei, au gasit ceva rau in faptul ca ai facut campanie pentru PMP. Oare Nuti si PMP si de altfel de acum si eu nu suntem ai tai pe vecie? Nu voi fi eu cel ce iti va lustrui fundul de cate ori va fi nevoie, nu iti face probleme, la cat c…t am mancat, numai conteaza inca putin, mai ales cand este pentru o cauza mare.
            Excelenta, e lesne de inteles de ce nu am spus nimic in campania electorala, nu vroiam sa se arunce cu noroi spre minunata constructie politica ce se va face. Aminteste-ti ca proiectul este facut de Frunzaverde din noiembrie 2012, are si denumirea data noii constructii politice, a aratat  fraierul de Ghise la Antena 3 hartia cu proiectul lui Frunzaverde.
            In speranta Excelenta ca ma veti ierta pentru greselile mele, va promit in mod solemn ca imi veti fi far calauzitor pe tot parcursul vietii mele politice.  Singura dorinta este aceea de a deveni Presedintele acestei tari, pentru a va putea apara de ciuma rosie, ce sigur va tabari asupra dvs. dupa ce veti pleca de la Cotroceni.
            Dragi alegatori, eu si numai eu pot fi Presedintele vostru, caci nimeni, dar nimeni, nu este un mancator mai mare de c…t decat mine.
            Cu dragoste pentru Basescu, semneaza al vostru, Antonescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Femeia pierdută. Cap X

  -Să revenim la Năuc, stai să gust din ceașca cu țuică și să rup din foaia asta de varză, Năuc a stat tot timpul în cârciumă ori a mai fost...