duminică, 24 martie 2013

Adio, draga Stolo



                       Fara Lenuta sef la PDL nu vreau sa mai aud de voi, gata m-am saturat,  nu vreau sa va mai vad, de ce ma, de ce nu ati pus-o sef  al partidului, Blaga esti dusmanul meu, cum ai putut sa dai la o parte pe aceea care venea saraca noaptea la palatul Cotroceni sa alimenteze; tu dormeai la ora aceea, dar eu stateam si o asteptam; iti amintesti, ea mi-a rezolvat problema cu casa din Mihaileanu, tu nu te-ai bagat cand ma incoltise toti; iti amintesti cand  Lenuta era Ministru cu cel mai mare buget, venea noaptea la mine si-mi spunea ca nu are somn, ca nu mai stie cum sa faca sa cheltuie tot maldarul de bani ce-i are la minister, impreuna am gasit solutii, tu dormeai buldogule si acum  cand trebuia sa fie rasplatita pentru tot ce a facut pentru mine si fetele mele, ai venit tu Buldogule sa-i rapesti fericirea Lenutii; nu mai spun cati bani a cheltuit cu cazarea gratuita a delegatilor, rau ai facut Blaga, asta ti-o spun eu, Basescu, cel ce ti-am fost Baci ani de zile si la care te-ai uitat ca la Soare.
                     Si tu Flutur  m-ai tradat, tu care ai luptat cu apa chioara impotriva gripei aviare, iti  sarise toata lumea in cap, dar eu te-am aparat, stiam ca exista omenie in tine in privinta  profitului creat in urma dezinfectiei, ce dracu, trebuia si gura mea sa manance.
                     Draga Stolo, esti cea mai mare deziluzie a mea, cum ai putut sa ma tradezi tocmai tu pe care te-am scutit de corvoada de a fi 10 ani Presedinte,  acum mai tradat, nu trebuia draga Stolo, te-am ajutat sa nu devii Prim –Ministru dupa alegerile din 2008 , stii bine ca iti sarise in cap toata lumea politica; am fost nevoit sa-l aduc  pe Boc  de la Cluj sa-l fac Prim- ministru; in fiecare dimineata il instruiam in sensul de a se contra cu mine, de a se purta ca un barbat, nu am reusit, asa ca s-a spus peste tot ca eu conduc guvernul, asta din cauza ta ca nu ai mai vrut sa fii prim-ministru; te-am facut consilierul meu, chiar daca era sub demnitatea ta, m-ai slujit cu credinta, te-ai batut cu toti pentru a ma apara pe mine, acum ce ti-a venit sa ma parasesti, iti place mai mult sa privesti falcile lui Blaga  decat decolteul Lenutii? Se vede ca ai imbatranit.
                   M-am dezis de voi, nu vreau sa va mai vad, adica sa ma refuzati pe mine? Ce se intampla Raluca, ce se intampla Sulfina, cum ati putut sa ma vindeti? Nu eu l-am facut consilier presidential pe sotul tau? Nu eu te-am facut ministru, Sulfina? De ce m-ati tradat? Ei bine, voi face un nou partid cu Lenuta, sa nu va  prind pe vreunul ca veniti sa ma deranjati. Partidul va fi al meu, cu Lenuta Presedinte, Boc perpetuu candidat la presedintia tarii, Roberta delegata permanenta la numaratoarea voturilor, nu am cum sa pierd, bineinteles toate acestea dupa ce termin de dat compunerea la DNA, daca iau nota de trecere  si nu raman repetent cativa ani la subsol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Femeia pierdută. Cap X

  -Să revenim la Năuc, stai să gust din ceașca cu țuică și să rup din foaia asta de varză, Năuc a stat tot timpul în cârciumă ori a mai fost...